Algemene voorwaarden

This Agreement was last modified on 17 July 2018.

1. Actie voorwaarden Kinderboekenweekactie

Van 6 oktober t/m 17 oktober is het weer Kinderboekenweek. De Brinkschool wil graag het (voor)lezen van kinderboeken stimuleren. Met samenwerkingspartner Boomker boeken (Libris) organiseren we een actie waarbij er gespaard kan worden voor gratis kinderboeken in de klassen! Hoe meer ouders meedoen, hoe meer gratis boeken de school bij Boomker mag uitzoeken!

Hoe werkt de actie?

Aanschaf een van de geselecteerde kinderboeken in de webshop;

Ouders kopen één van de geselecteerde kinderboeken in de webshop. Boeken worden via de shop betaald en na de actie geleverd in de klassen.

Aanschaf kinderboek bij Boomker boeken te Haren;

Ouders kopen een willekeurig kinderboek bij Boomker boeken (raadhuisplein, Haren) en sturen een foto van de aankoopbon toe aan de ouderraad (orbrinkschool@gmail.com). Het boek kan direct mee naar huis genomen worden.

De ouderraad verzamelt alle aankoopbonnen (via webshop en fysieke winkel) en de Brinkschool ontvangt voor ieder aangeschaft boek een waardebon van Boomker boeken ter waarde van 20% van het volledige aankoopbedrag.

De leerkrachten gaan zelf naar Boomker boeken om de nieuwste, spannendste en leukste kinderboeken voor hun groep uit te kiezen.

We hopen dat kinderen én ouders meedoen aan de actie, want leesplezier creëer je samen!